

1931 - 1960
POČETAK
Ova priča počinje zahvaljujući stalnom radu, upornosti i ljubavi čoveka, koji je uspeo da postane industrijalac u prvoj polovini 1900-ih: Sir Giovanni Candido.
Godine 1931. osnovao je Feniciju, košulju od poverenja, primer kako preduzetnička sposobnost i strast za sopstvenim poslom mogu pružiti veliko zadovoljstvo i vidljivu korist kompaniji koja je već osetila prve simptome drugog velikog rata.
To nije zaustavilo aktivnost nadobudne industrije, koja je posle 1947. godine bila u stalnom razvoju: u početku je uključivala desetak radnika, nastavila je da raste i učetvorostruči radnu snagu.
Tako je uspeh došao za Kavalijera Kandida, koji ga je doveo da se suoči sa ritmovima i opremom savremenosti.

1960-TE
PREKRETNICA
Prava prekretnica nastupila je 1960-ih zahvaljujući ser Đovanijevom sinu Đovaniju, Gasparu, koji je preuzeo upravljanje proizvodnjom, uvođenjem teorije proizvodnje „baš na vreme“.
Sa operativnim osobljem od 320 zaposlenih, angažovanim na poslovima kvalifikacije radnika i srednjih odeljenja, odlučili su se za kontinuirano obnavljanje kolekcija u apsolutnom skladu sa najživljim potrebama tržišta uključujući faktore pristajanja i udobnosti. Uspeh je tada došao za Cavaliere Candido, što ga je dovelo do suočavanja sa ritmovima i opremom modernosti.

1967 - 1999
NAGRADE I LICENCE
Istorijska radionica stoga nije bila ništa drugo do odskočna daska ka ekspanziji u Italiji: radionica je postala kompanija Fenicia, a kompanija postala međunarodno poznata kompanija, toliko da je Kavalijer Đovani Kandido 1967. godine dobio nagradu Mercuri d'Oro, koja se dodeljuje određenim industrijama koje su zaslužne za razvoj proizvodnje i ekonomsku saradnju.
Osamdesetih godina prošlog veka u kompaniju je ušla treća generacija, koja je dobila
licence za proizvodnju i distribuciju renomiranih međunarodnih brendova: Krizia Uomo, Christian Dior, Pierre Balmain i Pierre Cardin.

2004
RAST
Danas, sa trećom generacijom modela Fabio i Sergio Candido, Fenicia se takođe diverzifikovala u maloprodaju, lansirajući poznati brend Camicissima 2004. godine, koji svim svojim kupcima nudi nepogrešiv totalni izgled i košulje sa neospornim kvalitetom odeće, koje su i dalje njena osnovna delatnost, nastavljajući izvrsnost i tradiciju koju je inaugurisao Sir Giovanni Candido.
Kvalitet proizvoda i međunarodna ekspanzija ostaju konstanta misije Camicissime: sa preko 130 prodavnica u Italiji, 200 u Kini i preko 40 prodavnica u ostatku sveta.

BUDUĆNOST
2016. Camicissima se pridružila Elitnom programu Borsa Italiana.
Elite je međunarodna platforma integrisanih usluga kreirana da podrži kompanije u realizaciji njihovih projekata rasta.
Program je namenjen najboljim italijanskim kompanijama i sa faznim putem koji im pomaže da trasiraju put do uspeha:
- podržava ih u jedinstvenom procesu kulturnih i organizacionih promena;
- približava ih tržištima kapitala;
- unapređuje odnose sa bankarskim i poslovnim sistemom;
- olakšava internacionalizaciju.